11

Skupinové cvičení

Je založeno jak na poznatcích z biomechaniky lidského těla, z fyziky, z lidského pohybového vývoje a na ověřených postupech, tak i na tisíciletých zkušenostech jógových technik. Je vhodné pro všechny věkové kategorie.
Cílem je rovnováha mezi svalovou sílou a délkou, optimální napětí fascií, rovnováha hybnosti jednotlivých kloubů. Zlepšení funkcí vnitřních orgánů. U sportovců dochází ke zlepšení výkonnosti a k rychlejší regeneraci po výkonu.

 

ROZVRH - Flexibility a Funkční trénink
  Úterý
17:00-18:00
  Úterý 18:30-19:30 Muži
  Středa 16:30-17:30

 

Lekce:  60 minut
Cena: 1 lekce 130,- Kč, 5 lekcí 600,- Kč
           (platnost lekcí 2 měsíce od zaplacení)

Přihlášení:   physiolife@email.cz nebo tel. 774 435 522


Doporučuje absolvovat lekce opakovaně ve stejný den a stejný čas z důvodu pravidelnosti a tím tréninku pohybové paměti. Každá lekce je jiná, proto je možné začít kdykoliv.

Pro rozvrh dalších AKCÍ a NEPRAVIDELNÝCH lekcí sledujte AKTUALITY


Funkční trénink
zlepšuje funkci svalových skupin, kloubů, nervové soustavy a také vnímání těla a pohybu v prostoru. Postupuje od jednoduchých analytických pohybů ke složitějším. Vyžaduje pozornost v průběhu pohybu a tím stimuluje nervovou soustavu a stabilizační mechanismy. Plně respektuje možnosti jednotlivce. Cvičení je proto vedeno slovně, aby každý jedinec provedl pohyb tak, jak ho pochopil a dle svých možností. Funkčním opakováním obnovuje jednoduché vzory pohybu a začleňuje je do běžného pohybu těla. Využívá techniky PNF, Feldenkraisovy metody, Kraniosakrální biodynamiky a dechu.
Je hodný pro bolestivé stavy, potíže s dýcháním, únavu, migrény, chronická onemocnění kloubů, atd.

Flexibility
má za cíl zlepšení pohyblivosti a pružnosti těla. Využívá strečink, Pilates a prvky Jin Jógy v kombinaci s dechem. Cílem je vyrovnání svalového napětí, protažení svalových skupin, úponových šlach a vazů. V okamžiku vyrovnání napětí ve svalech dochází k upravení pozic kloubů a vzájemného postavení kostní struktur v celém těle. Dochází k prokrvení svalů a ostatních měkkých tkání, ovlivňuje činnost orgánů a zlepšuje kvalitu pohybu.
Je hodné k protažení, k uvolnění zkrácených svalových skupin, k zlepšení pohybového rozsahu, uvolnění svalového přepětí, stresu, atd.

 

 

1